Semoga Mak ku cpat sembuh!!!

Rabu, 9 Disember 2009 |

Ya Allah Kau berilah kesembuhan kepada ibu ku!!
Mak masuk wad sebab suspek denggi,kesiannye kat mak ku..aku nk balik tapi dia xbagi sebab takut anak-anak aku plak demam.Sekarang ni adik yg jaga mak..harap2 cepatlah mak sembuh.InsyaAllah minggu depan aku cuti hari Khamis nk balik tgk mak lah..yg Hakim pg2 lg dah tya wan(panggilan utk nenek bg org n9) nape masuk hospital..jadi terpaksalah rajn2kan mulut ni menjawab..memang Hakim tengah leter bertanya itu dan ini..kadang2 tu smp dia tanya 2 3 kali benda yang sama,budak2 nak blaja memang kene banyak sabar..tapi aku seronok sangat dpt tengok anak2 membesar depan mata.Terasa plak dah makin tua...wakakaka...Haikal yg dan nk masuk 5bln dah xblh duduk diam..asyik nk melompat je bl didirikan,bl tgk abg dia mkn mulut dia pun terkumat-kamit..saba ye dik..adik kecik lg blum blh mkn,tgu 6bln nt br blh mkn..
Wan,Hakim ngn Haikal doakan wan cpat sembuh ye wan...nt kami blk tgk wan..

IbuSygKamu-HakimHaikal

5 ulasan:

Mama Qaseh berkata...

Salam Kenal..
Thanks to be my followers..
Ciannya mak masuk wak suspect denggi yea..
Saya doakan mga wan Haikal n Hakim cpt sembuh yea..
Jgn risau2 ok..Take care

IbuHakimHaikal berkata...

Salam kenal Mama Qaseh,thanks jg sbb follow blog sy..Alhamdulillah wan Hakim n Haikal dah sembuh..Take care jg utk Mama Qaseh,nice to meet u.

AreLong berkata...

Salam ibuhakimhaikal...
Erm..saje nak share ubat/penawar untuk denggi...kalau ada sesape lagi yang terkena denggi bg dia makan sup ketam...sangat mujarap. Syukur la ibu pon sembuh...

IbuHakimHaikal berkata...

Salam AreLong..tima kasih petua tu..mmg mak sy ade mkn sup ketam lps kuar wad ari tu..skang dia dah sihat..Alhamdulillah..Thanks sbb sudi jd follower blog yg xbape nk siap ni.. ;)

~aSHa~ berkata...

Semoga Mak cepat sembuh...leh berceloteh dgn cucu yg keletah tu...

wah sup ketam boleh dijadikan ubat..leh dijadikan info berguna ni dan share dgn kawan2...kita mana tau sakit dtg bila.....

kat pahang pun pangey wan jugak...